miercuri, 9 martie 2011

Statusuri 3 . :)


Acum chiar daca`mi este greu te port in gand mereu !
Ultimul ei vis ramane nevisat .
Dupa fiecare ultima data , mai are nevoie odata , o ultima data ..
Simti un fior, un gol care nu poate fi umplut , e prima oara cand realizezi ca l.ai pierdut.
Cât aş vrea să îţi sărut durerea . Şi pe urmă s-o calc în picioare!
Nu am loc pe pământ,fără ea nu pot. Dar la ce-a fost înainte nu vreau să mă-ntorc.
Imi ascunzi ceva. dar stiu ca nici tu nu ai vrea. ascunde`mi orice dar sa nu`mi iei dragostea !
Nu mai lua in seama tot ce zic, ce fac, fara tine !
Pot sa trec printr-o viata de cosmar daca traiesc o clipa, un vis.
Tot ce spun acum, uita pana maine, vorbeste vinul pentru mine !
Si daca raspunsul nu sunt eu te omor, dar acum e tarziu, culca`te, somn usor !
Acum incerc sa dau uitarii la tot ce a fost . M-am luptat prea mult sa iti explic .. fara rost !
Tot ce-ti spun acum . Nu sunt doar simple cuvinte . Totul se rezuma . La fapte si momente.
Nu te mai plange deja imi e de-ajuns . Toate minciunile care "din dragoste" mi le-ai ascuns !
M-ai invatat sa lupt . M-ai invatat sa plang . M-ai invatat sa iubesc . Si sa-mi doresc tot ce urasc !
Nu te mai plange si hai . Hai arunca toate amintirile . Si te rog dispari.
Te ineci in lacrimi,spui ca ai regrete . Dar parerile de rau acum numai au efecte !
Acum incerc sa dau uitarii la tot ce-a fost . M-am luptat prea mult sa iti explic fara rost !
Dar pentru mine totul s-a dus de rapa . Relatia mea cu tine trebuie sa se rupa !
Privesc spre viitor cand trecutul las in urma . Si as vrea ca tot ce-a fost de maine sa se stinga !
Mi`e dor de ochii verzi cu care ma imbeti . Mi`e dor sa`mi mai soptesti cat de mult ma adori in miezul noptii !
Dar amintirile vin, amintirile se duc ! Iar noi ramanem doi copii ce se iubeau in trecut .
De ce mai trebuie sa ne mintim ca nu ne mai iubim? De ce sa aruncam in noi cuvintele ? Care odata pentru noi erau visele.
De ce trebuie ca sa plang tocmai acum? De ce aceste texte dor cand spun ce spun?
Mi-e dor sa`ti mai sarut odata buzele . Mi`e dor sa mai traiesc macar odata clipele .
Si mi`este greu mereu cand nu esti tu si sunt doar eu . Cand ma intind pe canapea si tu te`ntinzi in patul tau !
Cand privesc poza ta si tu te uiti la poza mea . Dar tu in casa ta si eu in casa mea !
S`au adunat cativa ani speram la bine in continuare . Chiar daca au fost si clipe grele . M`au facut sa fiu mai tare !
Medalionul meu norocos esti numai tu mereu . Ca ai fost cu mine si la bine si rau !
Strazile din cartier nu le`alerg pentru mine . Pentru mine e de`ajuns sa te vad pe tine bine .
Cate nopti am stat in preajma ta am realizat . Ca te iubesc mai mult decat probabil mi-am imaginat !
De cand te`am cunoscut m-am gandit sa fac ceva . Sa fac cumva sai ai tot din ceea ce ai putea visa !
Speram la bine, speram la fericire . Dar in fine, eu sper sa te multumesc intai pe tine .
Acum inchide ochii eu revin in visul tau . Impreuna tu cu mine,asa sa fim mereu .
Am petrecut nopti cu tine, nenumarate zile . Am invatat sa aleg ce e rau si ce e bine !
Am ajuns atat de departe numai langa tine . Iti multumesc iubita mea ca inca esti cu mine.
Sa fie totul bine, sa nu lasam loc de suspine . Imaginea ta o port mereu in gand . Si oriunde as fi sunt pregatit totul sa infrunt !
De cate ori sa mai repet ca pot sa te astept.? de cate ori ma uit la ceas de atatea ori respir incet! Simt cum se scurge `n mine ultima clipa de viata! Si as da orice din lume sa te am acum in fata!
Tu ai facuto delicat . Pe pieptul tau incet cand ma asez . Inchid ochii si visez, beat de parfumul tau ma trezesc .
Ai retrezit copilul ala care demult l-am alungat din mine . E bine, trecutul meu inlacrimat deja l-am dat uitari .
Sa privesti in ochii mei sa m'alini cand imi e greu . Sa`mi zambesti cand e nevoie, sa apari in visul meu .
De mi`e rau, ai invatat sa ma ingrijesti . Si orice lacrima cu grija si usor incepi s`o stergi .
Hei,am inceput sa ma gandesc zi de zi . Oare ce va urma, oare cum se va sfarsi . Oare cum vei ajunge sa imi spui "Te voi iubi" ?
Si am zis ca lupt,o sa lupt pana la capat . Ca numai vreau sa simt viata asa in treacat .
Si acum mai sper ca o sa fie ca pana acum . Amandoi mereu pe acelasi drum .
Mi-au adus in suflet ceata si multa ploi . Ca am simtit si momentu in care nu mai eram noi .
Dar am trecut,atunci nu am vazut . Ca nu e bine sa o iau singur de la inceput .
Greseli ce m-au trantit in vai abrupte . Ca am ales drumu plin de inimi frante .
Si am pierdut persoana ce mi-a fost aproape . Ce ma ajuta sa trec oricum oriunde peste toate .
S-au risipit toate clipele pline. S-a risipit tot ce ne doream. Stiu ca regreti acum . Ne-am pierdut in fum . Ne-ai tradat pe toti . Si ai plecat pe un alt drum.
Si acum ma vad singur in noapte . Ma pierd in lacrimi si regrete pt acele fapte .
Tu ai lasat sa se piarda tot ce-am avut . Cu nepasare ai trecut la un nou inceput .
Ca ai ales gresit mult prea mult. Numai are rost sa te ascult .
Asa ca mai bine taci. Tu ramai cu cei pt care m-ai dat deoparte . Nu dau nume.Oricum ce mi-am propus e acum departe.
Alte lumi,alte vieti am inceput . Ca numai suntem sa ne avem unu pe altu scut.
Noi am crezut in tine da ne-ai mintit pe toti . M-ai mintit si pe mine. Chiar nu credeam c-o sa poti .
Uite-te la tine ca eu nu pot . Ai ajuns atat de jos . Ca numai am cum sa te scot .
Asa ca lasa nu vreau vorbe . Nu o dam in balade ca Tudor Gheoghe .
Cand telefonul . Suna, vrea sa.i raspund . Cand eu m.ascund . Suna, ma.ntreb ce fac . Raspund si tac .
Oare este numai vina mea? Oare asi putea sa schimb ceva in lumea asta? Stiu acolo sus e cineva . Doamne numai tu ma poti scapa.
Ma asculti?!Bine atunci asculta ce am de spus . Mi-e greu frate din kkt sa ajung sus.
Caci ai pierdut mult timp pe piese lente. Eu am glumit cu tine,tu ai pus sentimente.
Nu mai vreau sa fiu cu tine, nu te mai doresc. Si ar fi bine sa plec acum, asta gandesc.
Si o sa fiu cu tine doar cand o sa'ti fie bine. Si cand iti va fi rau incearca sa dai de mine .
As da timpul inapoi sa fim din nou doar noi . Nu stiu daca intelegi, dar imi era bine in doi !
E treaba ta daca ai ales alt drum . Cum ? Oricum dïn ce a fost acum e scrum !
Nu mai spune "lasa" nu-s la fel ca tine . Cu toate ca as vrea sa fi si tu la fel ca mine !
Ma pied in amintiri si mesaje de noapte buna . Nu-i buna, la mine trece o zi cum trece o saptamana .
Si te tineam de mana si erai numai a mea . Sau doar m-am insealat ca nu a fost asa !
Hai zi`mi macar ca totu-i bine . Zi`mi macar ca te gandesti din cand in cand la mine !
Si ar trebui dar nu cred ca am sa pot sa o fac . Nu pot sa pricep faptul ca nu tre sa te mai plac !
De ce sa tac ? Sunt atatea care ma apasa . Si diferentza dintre noi e ca mie imi pasa !
Ca imi lipsesti, o stii dar nu iti mai pasa . Ca de fiecare data imi spui : Lasa, lasa !
Timpul trece nu pot sa il opresc . Si doar clipesc,visez si imi amintesc !
Cum ma minteai si eu iti spuneam ca te iubesc . E chiar asa . Sentimentele chiar se platesc !
El ii sopteste "te iubesc" Ea`i spune "si eu" Se tin de mana si`si zambesc Azi si mereu! Si cine asta a uitat mai moare un pic... Tot ce`i frumos cu adevarat... Nu costa nimic !
E doar o falsa stare ce credeam ca o ai . Dar minteai chiar si atunci cand ma priveai !
N-am unde sa ma ascund cand mie dor de tine . Si nu mi-e bine, nu stiu sa ma mint pe mine !
Tot ce se`ntampla e sortit sa fie asa ! Cu sau fara ea !
E licoarea cea letala cand cauti un sentiment.
Tot ce stiu e ca am avut un vis nebun ce incepe sa para viu !
Si de ce sa fiu fericita cand stiu ca in inima lui, fatsa mea nu exista ?!
Tu te dai mascul.. ea cască de oboseala.. Că eşti prostu' pe care'l asculta de plictiseală.
Şi iată că, "mai târziu" devenea "prea târziu" .
Evita, ezita sa crezi ca viata e trista . Sunt lucruri frumoase intre voi ce stau inca pe lista Persista, rezista si insista sa crezi . Ca are suflet pentru tine si asta nu poti sa o vezi !
Poate c-ar fi o idee sa nu mai stai sa pierzi timpu in continuare,dar cand faci un pas in fata, dïspare . Discutia despre el: O mare crima . Am inima intrata-n moarte clinica !
Nu stii ce gandeste si nu stii daca are rabdare daca e genu care-ar face-o favoare daca sare cand te bate,cand te taie,cand doare.
Si timpul trece parca mai incet ca atunci cand parea totul perfect . Desi voi nu stiti cum e sa ii ceri timpului sa repete momentele cand nu duceai lipsa de zambete .
I-am strigat ca vreau sa'l am, i-am strigat ca pot sa'l am, mi-a urlat ca nu il merit, i-am urlat ca'nvat sa'l merit, mi-a'nchis usa si-a plecat .
Acum zambesc ca au trecut anii . Le multumesc . M`au invatat sa iubesc si sa gandesc . Si sincer copilul meu la fel as vrea sa`l cresc.
Eu personal cred ca esti rolu principal si langa mine iti sta bine ca n`am adversar. Ce poti sa`mi dai tu ? Hai tu! Hai tu! Ca sa ma ai tu! Doar tu!
Vrei o solutie? Simplu pleaca! Da altii sunt deja acolo hai incearca pa! nu cumva tu te`ai pierdut pe undeva si-acuma cauti un raspuns la tot ceea ce va urma?
Dar el considera un joc tot ce a fost . Tu vedeai jocul asta cel mai serios .
Nu o sa uit nici acum momentul . Cand ai intors privirea si ti`a pierit zambetul .
Si ai fi vrut sa`i ignori prezenta . Cezand ca poate e usor si vei scapa . Dar nu a fost asa ai suferit si tu si ea !
Si ma stresam cand erau mereu langa mine . Si ma tot intrebam ce nu le convine . Si uneori Vroiam sa ma pierd in multime .
Iti dedic in inima, cel mai mare maracine . Ce a fost n-o sa mai fie, acum ramai si tu cu bïne!
Unde e privirea care iti deschidea drumul . Unde e mana care nu iti dadea drumul ?
E :00 adica fix si te iubeste . Te minteai ca tine la tine fara sa iti dea vre-o veste .
Inchideam ochii, incercam sa uit de tot . Acum incerc sa te iubesc, dar stiu ca nu mai pot .
Toti din jur ma ignorau, sa ma opreasca incercau . Poate ar fi fost mai bine acum, daca reuseau.
Langa tine mi-a fost rau, uneori mi-a fost si bine . Eram lacatul si cheia, dar lantul nu mai tine!
Opreste-ma daca gresesc, sau taci ca am dreptate . Tin sa cred c-acum e mai bine in singuratate .
Nu inteleg, de ce am crezut in tine . Era tot mai rau, cand tu spuneai ca va fi bine .
Doar un defect . Ha? Avem mai multe . Nu sunt singur nici cand pare ca nu`i nimeni sa ma asculte .
Si`atunci cand ploile ma stropesc . Gandesc,asa mai cresc,nu ma feresc !
Nu pot sa ma mai mint,demult am incetat sa o fac . Regret doar clipele in care`am ezitat .
Nu ocolesc pe unde mi`e dat sa pasesc . Si imi amintesc "Ii am pe ai mei cu mine" . Orice`ar fi "Cu ei e un pic mai bine" !
Si acum toate sunt departe si am lumina in jur chïar daca e noapte.
Rasare soarele si am si`o raza de speranta . N`o sa mai fug acum,sunt in siguranta.
Soldat neinarmat . Am invatat ca trebuie sa fiu neinfricat . Ca in jocul asta tu nu iti permiti decat sa fi barbat .
Aveam nesiguranta,acordam importanta prea multora . Ma lasau fara speranta .
Am zeci de mii de ganduri,deci n`am somn . Am mii de sentimente,deci ma consider om .
Pentru că vede ce faci si cum o minti în draci . Si cum nu-ti pasă că vede că esti la alta-ntre craci .
Recunosc ca au fost zile in care n`am fost eu . Dar m`am trezit la timp si ii multumesc lui Dumnezeu .
Nu pot sa fac mai mult decat mi`e dat sa fac . Nu pot sa iert mai mult,tot am iertat .
Ii multumesc lui Dumnezeu . Ca`mi da puterea de`a privi mai drept . Ca`mi da taria sa nu am niciun regret .
Si zici ca nu pot, ca n`am curaj, ca nu pot ca nu sunt in stare. Mai uita`te odata si vezi ca acum sunt fata mare !
Nu m`am schimbat, nu te`am uitat . Cu gandul la tine, sufletul imi arde !
Fara soare n`ar fi luna, nici umbra fara lumina, fara dragoste inima ar semana cu o ruina !
Pun ganduri in randuri scrise-n rime. Nu sunt model pentru nimeni, nici macar pentru mine !
Mai trece o zi, si mi se pare tot mai greu, ca nu gasesc caldura in sufltul tau !
Si ma detest ca am atatea sa iti spun si nu gasesc . Cuvinte prin care sa te fac sa intelegi . Ca sufletul nu stie reguli sau legi .
Plangi stinghera intr-un colt de mult uitat . Lacrimi moarte pe obraji s-au spulberat .
Pentru mine totul e pe dos . Nu am motive sa fiu bucuros serios . De cand ai plecat de la mine din pat . Am uitat cuvantul frumos .
Ce a fost frumos . Pe noi doi ne-a abandonat . Am fost eu,ai fost tu de vina n-a mai contat .
Nu te preface ca`ti pasa ca stiu . Pentru noi e prea tarziu .
Si ma omoara gandul . Sa stiu ca esti in brate la altul . Ca seara de seara cu prietenele mele . Stiu ca ti-am tocit asfaltul.
Am inceput de la zero . Tu ai vrut mai multe zerouri . Dasta vorbele tale la urechea mea . Sunt doar niste ecouri .
Gandeste bine ce vrei de la viata . Gandeste daca faci fata .
Acum chiar daca imi este greu . Te port in gand,te port in gand mereu .
Ai ales sa fii cu altele . Eu team ales pe tine . Te iubesc asa cum esti . Desi nu esti cu mine .
Dar tu esti indiferent . Se pare ca ai uitat . Toate clipele frumoase . Care neau legat .
Nu are rost . Vorbele de mult s-au sters . Nici tu dar nici eu mai departe nu am mers .
Ma durut ca ai fost primul care mia intors spatele . In loc sa fii cu mine sami stergi lacrimile .
Daca ai nevoie de mine, eu nu mai sunt aici. Strig`o pe ea, poate isi face griji .
Ai plecat ca nu ai avut de ales . Te-am inteles.
Eu am crezut in tine . Tu ai facut doar ce ai vrut . Si poate ai tinut la mine dar sa-mi arati nu ai stiut .
Ai fugit cand mia fost greu . Desi tu m`ai invatat . Ca ce spun altii nu conteaza . De data asta a contat .
Lacrima mea ascunde mii de vorbe,zeci . Timpul sa transformat in secunde reci .
Sunt cum sunt stiu altfel nu am cum sa fiu .Mort de beat intr-un bar noaptea tarziu .
Ma gandesc daca ti-as fi pus in joc o miza . Ai fi cazut jos inca din prima repriza .
Tu inca esti prezent . Sperante ireale si vise s-au consumat . In false idealuri s-au transformat .
Am trecut prin multe lucruri impreuna. Cel mai bun calmant e sa ma tii de mana.
Stii ca asi face orice doar ca sa te vad zambind !
N`am uitat, esti singurul baiat pe care il am, la care tin, la care vin !
Impins de ura s`a intamplat si am cedat dar tot eu am fost vinovat .
Te rog nu`ti fie teama totul s`a stins, ce`a fost cu ea e doar un subiect inchis !
Nepasarea ta o face sa simta, sunt doar niste cuvinte, tine minte !
Sa te ating, Doamne cat mi`a fost de dor, sa te sarut, noapte buna, somn usor !
Inchid ochii, vad culoare ! E galbenul zilelor, din nopti amare !
Traiesc prin tine, de altceva nu`mi pasa ! Stii, nimic nu poate sa te inlocuiasca, avem vise impreuna care trebuie sa se implineasca !
Nimeni nu mi`a spus ca daca pariezi totul pe o carte, risti sa pierzi !
Nu exista nici o limita la ce`as putea sa fac , au trecut atatia ani , lectia o am in cap .
Si ea zambeste mai departe , cu o parte din inima care nu mai bate .
Te astept intr-o zi sa revii,sa uiti ce te-a durut si povestea s-o rescrii.
Da vina pe mine ca sa te calmezi...O sa-ti arat doar poze cand o sa vrei sa ma vezi...
Baiiii esti nebun ?E ca si cand ea e pestele si tu tarfa de la drum.
Eram doar un copil care nu intelegea . Si tremuram cum n`am tremurat in viata mea !
Am tras adanc in piept aerul de`afara si l`am luat in brate pentru ultima oara !
Doamne cat mi`a fost de dor sa aud "Noapte buna, te iubesc, somn usor".
Luna nu mai e pe cer sa imi zambeasca . Sa imi spuna ca esti bine, sa ma linisteasca !
Dar orice inceput are si un sfarsit . Si atunci cand o sa vina o sa il astept fericit .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu